Zadatak rada: Definirati osnovne pojmove i teorijske pretpostavke mobilnog marketinga kao sastavnog dijela integrirane marketinške komunikacije,  te izraditi android aplikaciju kao primjer implementiranja modernih tehnologija u turizmu, a u svrhu individualiziranih marketinških komunikacija.

Izraditi android aplikaciju u svrhu dojave nalazišta Natura 2000 vrsta.

U aplikaciji bi postojao popis Natura 2000 vrsta za nacionalni park Paklenica i park prirode Velebit (fotografije, zanimljivosti i sl.…).

Aplikacija bi funkcionirala na slijedeći način; ako korisnik zabilježi vrstu (fotografira ju), aplikacija ima pristup lokaciji i ti se podaci, zajedno s vremenom opažanja, šalju na predodređeni e-mail upravi Nacionalnog parka.

Uprava te podatke bilježi i koristi u svrhu praćenja stanja životinjskih i biljnih vrsta.

Simbolična nagrada bi bila dodijeljena od strane Nacionalnog parka svakom N-tom opažaču.    (npr. 100-tom opažaču)

Aplikacija bi bila korisna i zanimljiva posjetiteljima Nacionalnog parka Paklenica, jer sudjeluju u praćenju stanja ciljanih vrsta biljaka i životinja, a korisna bi bila i upravi Nacionalnog parka jer bi dobivali informacije o rasprostranjenosti važnih vrsta biljaka i životinja.

 

Mentor: izv. prof. dr. sc. Dominika Crnjac Milić

Sumentor: izv. prof. dr. sc. Krešimir Nenadić

Sumentor: Ivana Adžić, mag. biol., NP Paklenica